Blokady w chińskich skuterach 4t

1. Blokada na gaźniku
– Odkręcamy pokrywkę znajdującą się pod siedzeniem, by dostać się do gaźnika.
– Po otwarciu odkręcamy czarny dekielek (foto)
– Pod tym własnie dekielkiem znajduje się złota śrubka, czyli blokada. (foto)
– Należy ją wykręcić.
– I wszystko złożyć spowrotem do kupy.



2. Blokada w filtrze powietrza
– Odkręcamy pokrywę filtra powietrza (foto)
– Wyjmujemy rurkę (blokada) (foto)


3. Zawirowywacz spalin
– Zawirowywacz spalin należy uciąć i zaspawać.

4. Zwężenie w tłumiku
– Należy zdjąć tłumik (foto)
– Zwężenie czymś przyszlifować (foto)




5. Tulejka na wariatorze
– Trzeba zdjąć pokrywe (foto)
– Odkręcić śrubę wariatora (foto)
– Wyjąć talerz, zdjąć pasek i pod nim jest dystans, który trzeba wyciągnąć (foto)
– Złożyć




6. Różowy kabelek
– Różowy kabelek znajduje się z prawej strony skutera.
– Należy go odciąć bądz odłączyć.

7. Dekielek gaźnika
– Odkręcamy dekielek
– Obcinamy wystającą część na równo. (foto)

1 thought on “Blokady w chińskich skuterach 4t”

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.